تمام زندگي من محمد صدرا تمام زندگي من محمد صدرا ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

صدگل

باباسجاد روزت مبارك

1390/3/25 9:59
نویسنده :
574 بازدید
اشتراک گذاری

                

باباسجاد عزيزم با تمام وجود دوستت دارم وميخوام تواين روز بزرگ دستهاي خسته ات را ببوسم وبهت بگم روزت مبارك

                      

 

اين دسته گلو برات خريدم چون توخودت گلي 

و از زحمات پدرم

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 از برای حضور گام به گام اش در مسیر زندگی ام و هدایت پدرانه اش نهایت سپاسگزاری را دارم....

 

niniweblog.comniniweblog.com

 

 

پدر ، نام تو تكیه گاه من است

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . . .

 

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون


با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون


هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها


هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

تبریک به كسی كه نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی،

سخاوت، سكوت، مهربانی و... بسیار سخت است

 

 

niniweblog.com


باباسجاد

niniweblog.com

 روزت مبارک

 

 

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

 

 

بابايي روزت مبارك

 

دوستت دارم

 

روزت مبارك

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
25 خرداد 90 10:04
سجاد جونم روز خودتم مبارک
ای بزرگ مرد کوچک
ان شا الله موفق باشی
خوشحال میشم به وب دخترم من هم سر بزنی
دختر من هم فروردین 84 به دنیا اومده تقریبا با پسر شما هم سن و سالن
موفق باشی


ممنونم روز شما هم مبارك باشه البته سجاد بابامه من صدرام چشب به وب دخترخانمتون حتما سرميزنم باي
sara
25 خرداد 90 10:38
با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم


www.sagol.niniweblog.com
عكس فرزند من توي مسابقه خواب فرشتگان 128 بدنيست نگاش كني ونظرتون را بدين ممنون
sara
25 خرداد 90 11:04
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به صدگل می باشد