تمام زندگي من محمد صدرا تمام زندگي من محمد صدرا ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

صدگل

دوباره اومدم

1390/3/28 8:26
نویسنده :
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني زيبا ودوست داشتني تعطيلات خوش گذشت براي بابا ، بابابزرگ ها هديه خريدين آفرين به شما ، من هم كادو خريدم ودادم با باباي عزيزم

niniweblog.com

خيلي خوشحال شد براي بابابزرگام هم هديه خريديم البته با كمك مامان الهام وباباسجاد

niniweblog.com

niniweblog.com

راستي زن عموندا بچش دختره هنوز به دنيانيومده ولي متاسفانه من اصلا از دختر خوشم نمياد (البته بين خودمون بمونه )

niniweblog.com

اينجوري نگام نكنيد يه چيزي گفتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهانه
28 خرداد 90 10:11
با کلیک بر روی لینک زیر عضو تالارهای گفتمان بهانه شوید http://www.bahaneh.net/user_register_inv.php?invitor=43217&code=535755373ad5662
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به صدگل می باشد