تمام زندگي من محمد صدرا تمام زندگي من محمد صدرا ، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

صدگل

دلم گرفته چراش ونمی دونم

1390/3/31 8:02
نویسنده :
472 بازدید
اشتراک گذاری

تاحالا شده حال وهواتون ابری بشه حوصله هیچکی را نداشته باشین

الان من همین حالت دارم

niniweblog.com

 این بار آرزوی کودکیم را کردم

 

                                           صدای لالایی مادرم را

و دلتنگیم برای صدای

                                              آن قاشق که بر ظرف مسی میخورد

تا از وحشت خاموش بمانم

 گهواره زنگ زده ام را  یادش به خیر

و من آن گورستان نزدیک خانه یمان را دوست می دارم

که عصر پنج شنبه ها جمعندُپیر مردان و پیرزنها

و گاهی بچه هایی که به دنبال نقل و خرما

مسافت قبرها را می پیمایند

و همیشه به سکوتم می خواند و به آینده ای نه چندان دور

ما بچه ها هم دل داریم و دلمان هم تنگ میشود

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به صدگل می باشد