تمام زندگي من محمد صدرا تمام زندگي من محمد صدرا ، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

صدگل

قبل از بدنیا آمدن فرزندتان این چیزها را تمرین کنید

1390/3/30 13:41
نویسنده :
374 بازدید
اشتراک گذاری

هارتل بزنید. وقتی نوزادتان روز به روز وزن اضافه کرد و شما مجبور شدید هر شب برای خواباندن‌اش ساعت‌ها روی دست‌تان تکانش بدهید و ذکر لالاپیش‌پیش بگویید، متوجه فایده هارتل زدن‌هایتان می‌شوید. این امر خصوصا برای باباهای آینده حیاتی است. بهتر است هارتل را از یک و نیم کیلو در هر دست شروع کنید و تا 6 کیلو در هر دست ادامه بدهید. بچه‌ها خیلی زودتر از چیزی که فکرش را بکنید، رشد می‌کنند.

خوابیدن در حداکثر صدا را تمرین کنید. بعد از یک ماه که با پدیده شوم و ناجوانمردانه «کولیک» آشنا شدید، یاد می‌گیرید که در هر شرایطی چرت بزنید، حتی وقتی که بچه دارد با فرکانس فراصوتی جیغ می‌کشد. برای تمرین بهتر است از صدای ضبط شده مته بادی، صدای جیغ مترو (وقتی که دارد برای ورود به ایستگاه ترمز می‌کند)، صدای سوت تماشاگرنماها در ورزشگاه آزادی در اعتراض به داور و صدای کشیدن ناخن بر روی تخته استفاده کنید.

به زندگی با یکی دو ساعت خواب در شبانه‌روز عادت کنید. لازم‌تان می‌شود. حتی اگر نمی‌خواهید بچه را خودتان شیر بدهید، حتی اگر بابای بچه هستید (اتفاقا در این شرایط باید به کمتر از یکی دو ساعت هم فکر کنید؛ یادتان باشد شما باید صبح زود بروید سر کار!)، حتی اگر فکر می‌کنید قرار است بهترین بچه دنیا فقط و فقط نصیب شما شود و حتی اگر اصولا اندازه یک خرس قطبی می‌خوابیده‌اید. در هر حال لازم‌تان می‌شود. از ما گفتن بود.

مااااماااا کنید. مادرهای عزیز، خجالت نکشید! سعی کنید به خودتان بقبولانید که عمل شیر دادن فقط مال گاوها نیست. تمرین کنید تا حتی اگر کسی به شما چیزی هم گفت، ناراحت نشوید. از همه مهم‌تر این که از احساس گاو بودن، عصبی نشوید. با این احساس زیاد مواجه خواهید شد.

جلوی آینه ادا در بیاورید. جلوی آینه بایستید و مسخره‌ترین حالت‌های ممکن را به خودتان بگیرید. سرتان را توی دیوار بکوبید، صداهای مضحک از خودتان دربیاورید، دهان و چشم و دماغ‌تان را کج و کوله کنید و خلاصه هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید. این طوری علاوه بر این که عضلات صورت‌تان را برای ادابازی‌های آینده ورزش داده‌اید، خجالت‌تان هم از این ادا و اصول‌ها می‌ریزد و می‌توانید با خیال راحت بچه‌تان را سرگرم کنید.

در 3 دقیقه حمام کنید. گذشته از این که آب موجود خوبی است و مشهدی هوگوچاوز هم بر این موضوع تاکید کرده، شما مجبورید. به زودی روزهایی می‌رسد که خاطره حمام‌های دو ساعته و آواز خواندن زیر دوش را از یاد خواهید برد. مگر بچه را چند دقیقه می‌توانید بگذارید برای خودش بازی کند؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به صدگل می باشد