تمام زندگي من محمد صدرا تمام زندگي من محمد صدرا ، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

صدگل

يه خبر بد دارم

1390/4/4 12:09
نویسنده :
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني هاي خوب پنج شنبه با مامان رفتم بيرون توي مغازه خواستم بستني بخرم

پام ليز خورد وافتادم Smiley

زمين چشمتون روز بدنبينه سرم شكست بردم بيمارستان امام خميني Smiley

مامان وبابا ناراحت بودن خيلي

دكتر گفت كه جمجمم معلومه بايد عكس بگيرم وسي تي اسكن بشم

مامانم همش دعا مي خوند وگريه ميكرد

الحمدالله دكتر گفت جمجمش سالمه بايد بخيه بشه

   به كمك زندائي ندا وهمكاراش سرم را بخيه زدن شما مواظب خوتون باشيد مثل من نشيد                    صدرا سرش شكسته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پری
4 تیر 90 12:48
آخی خاله جون چرا مراقب نبودی فدات شم. حرف مامان بابا گوش بده. مثل همیشه پسر خوفی باشی که زور سر حا بیای


ممنون باشه حتما از اين به بعد مواظب هستم
کاکل زری یا ناز پری
4 تیر 90 12:48
لینکت میکنم


مرسي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به صدگل می باشد