تمام زندگي من محمد صدرا تمام زندگي من محمد صدرا ، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

صدگل

صدرا و شستن دوچرخه

1390/4/1 9:32
نویسنده :
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمتتون  دیروزه رفتیم  خونه بابابزرگ 

ولی بابا ومامان نذاشتن دوچرخمو بیارم

 

من هم با کارت های فوتبالی که تهیه کردم با بچه ها بازی میکردم

 

همه را سرگرم کرده بودم بچه های خالم هم اومدن بازی

ولی چون من رئیس بودم وبازی را خودم یادشون داده بودمniniweblog.comراه وروش بازی را میدونستم وهمش برنده بازی بودم

 

ساعت ١١شب بود که اومدیم خونه niniweblog.com

من هم مثل بابا که ماشینشو میشوره , دوچرخمو شستم ولنگش کشیدم

 

حسابی تمیز شدبعد با بابارفتيم مسواك زدنniniweblog.com

 

و ساعت ٣٠/١٢ که خوابیدمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به صدگل می باشد